Περί της γοργής κι βιαίως μετατρέψιμης Ελλάδος άνευ Ελλήνων.


sheep,wolf,provata,lykoi,ekloges,political,see also adv,public affairs,electionvictim,sacrificeΠερί του φαινομένου της ιδιοκατοικήσεως των Ελλήνων ή περί της γοργής κι βιαίως μετατρέψιμης Ελλάδος άνευ Ελλήνων.

Γράφει ο Δεσμώτης του Νεωτερικού Κράτους Λεβιάθαν ΝίκοςΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣΜπαγιαρτάκης. ΠΗΓΗ.

Ως πρόβλημα της οικονομίας αντιμετωπίζεται το υψηλό ποσοστό της ιδιοκατοίκησης όπου κατέχει πλειοψηφικά η ελληνική κοινωνία σύμφωνα με αριστερούς κι δεξιούς πολιτικούς και οικονομικούς κήνσορες αντιστοίχως (τούμπαλιν τα πρόσημα, αν προτιμάτε) κι ως εκ τούτου προκαλεί στρέβλωση στο Α.Ε.Π.

καθώς παρατηρούν ότι όπου υπάρχει μεγάλο ποσοστό μερίδας μίας οποιασδήποτε κοινωνίας τότε έχει μικρό χαμηλό ποσοστό του Α.Ε.Π. ενώ αντίθετα μία οποιασδήποτε κοινωνία εάν έχει μεγάλο ποσοστό Α.Ε.Π. τότε έχει μικρό ποσοστό στην ιδιοκατοίκηση, κατ’ αυτούς. Κι όμως όλοι αυτοί οι φωστήρες συνδέουν το ποσοστό του Α.Ε.Π. ως άμεσα συνδεόμενο με το ποσοστό της ιδιοκατοίκησης.
Το συστημικό αφήγημα από το 2010 αναφέρει ότι η ελληνική πλειονότητα κατέχει ένα τεράστιο ποσοστό ιδιοκατοίκησης κάτι το οποίο καθίσταται εμπόδιο για την ανάπτυξη του Α.Ε.Π. σε πανευρωπαϊκό επίπεδο κι ως εκ τούτου πρέπει να ξεπεραστεί αυτός ο σκόπελος για να υπάρξει άνοδος στο ελληνικό Α.Ε.Π.
Αυτό το αφήγημα είχε παγιωθεί από την αρχή της περιόδου της λεγόμενης οικονομικής κρίσεως. Εξ αιτίας αυτού επιβλήθηκε ο ΕΝΦΙΑ ως ένας φόρος με διττή σημασία, όπου από την μία φορολογεί την κατοικία του Έλληνα πολίτη κι από την δε άλλη τον προετοιμάζει ψυχολογικά ότι η δεν είναι ο άμεσα κι ο μόνος ιδιοκτήτης της κατοικίας του αλλά ενοικιαστής της κατά τρόπο τινά κι ως εκ τούτου αφού δεν του ανήκει τότε σε σύντομο διάστημα ή στο μέλλον μπορεί να εξωθεί, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, εκτός της ή να παραμείνει εντός της ως ενοικιαστής της (με τη μορφή μίσθωσης, leasing).
Σήμερα πέραν από τις κατασχέσεις που πραγματοποιούνται σε ιδιοκτήτες που δεν είχαν τη δυνατότητα της αποπληρωμής του στεγαστικού δανείου λόγω της μεταβολής των συνθηκών που προκλήθηκαν από την συνεχή κατακόρυφη πτώση των εισοδημάτων (μισθών, συντάξεων ή άλλων μορφών εισοδημάτων), από την αύξηση της φορολογίας (πρωταθλητές ανάμεσα στις χώρες του Ο.Ο.Σ.Α.) αλλά κι από το κλείσιμο της κάνουλας της ρευστότητας από τις τράπεζες σε καταναλωτές αλλά και σε επιχειρηματίες (πλην των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών και των πολιτικών, όπου συνεχίζουν τα δάνεια τους να τα μετατρέπουν σε θαλασσοδάνεια εις βάρος όλων των άλλων) άρα σε κατάσταση οικονομικής ξηρασίας το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας ευρίσκεται εδώ και πολλά έτη. Πλέον δεν κινδυνεύουν με κατάσχεση της ιδιόκτητης περιουσίας τους μόνο οι δανειολήπτες αλλά κι οι εγγυητές αυτών, ασχέτως εάν διατηρούν ακόμη την κοινωνική ή την επαγγελματική συναναστροφή τους κι αν μπορεί να βρίσκονται ενήμεροι σε ποια κατάσταση είναι το δάνειο αυτό που προσφέρθηκαν ως εγγυητές του, καθώς ο Τειρεσίας ως μηχανισμός ενημέρωσης προσφέρεται στις τράπεζες και μόνο εκεί. Επίσης, μπορεί να γίνει κατάσχεση όχι μόνο σε κάποιον δανειολήπτη, ή στον εγγυητή του αλλά μπορεί να υπάρξει και για μία υποχρέωση σε μία μη αποπληρωμή φόρου αυτόματα και πλέον με την Α.Α.Δ.Ε. (Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, όπου δεν είναι κάτι άλλο παρά ένας ακόμη μηχανισμός άσκησης παρέμβασης κι ελέγχου των δανειστών ο οργανισμός αυτός). Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο η ιδιοκατοίκηση στην Ελλάδα τίθεται ως ένα απομεινάρι του παρελθόντος, οριστικώς κι αμετακλήτως. Και η χώρα αυτή θα αλλάξει άρδην όλη την φυσιογνωμία της στο μέλλον, για το αν θα ανήκει αυτή η χώρα ως άλλοτε στους νόμιμους κι φυσικούς της κληρονόμους, πλέον δεν είναι σίγουρο. Το πλέον πιθανό είναι να υπάρξει μία μελλοντική Ελλάδα άνευ Ελλήνων.
Καταρχήν, είναι μύθος ότι η Ελλάδα είναι μία χώρα με προκλητικά υψηλό ποσοστό της ιδιοκατοίκησης και δη η Ελλάδα παγκοσμίως κατέχει την 26η θέση (σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Βικιπαίδειας). Επίσης, η πολιτική κατά της ιδιοκατοίκησης που ξεκίνησε από το 2010 με σφοδρή ένταση έχει καταστήσει την Ελλάδα μία χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση με μηδενικό φορολογικό κίνητρο για την αγορά ακινήτου, επιπλέον η ιδιοκατοίκηση έχει υποχωρήσει βαθμηδόν κατά πολύ στα 8 όλα αυτά έτη στην Ελλάδα κι εν τούτοις δεν έχουμε αύξηση του Α.Ε.Π. ενώ αντίθετα έχουμε μία πρωτοφανή μείωση του περί των 57.000.000.000 ευρώ (57 δισεκατομμύρια ευρώ) ή 25% μείωση επί τοις εκατό στο Α.Ε.Π.
Η εφαρμοζόμενη αυτή πολιτική και η οικονομική πρακτική δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα ο απολογισμός της κι ούτε φυσικά προβλέπεται να υπάρξει ποτέ, ώστε να διαπιστωθεί η συνολική ανεπάρκεια της κι ότι πρόκειται περί μίας ολότελα εσφαλμένης οικονομικής πολιτικής, διότι οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Μπορεί το ιδεολόγημα να κυριαρχεί της πραγματικότητας; Κι όμως, μπορεί. Για ποιόν λόγο; Διότι, εξυπηρετεί η ιδιοκατοίκηση να μην είναι ένα κοινωνικό αγαθό άρα αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου και απαραίτητο μέσο για τον βιοπορισμό του αλλά πλέον οφείλει να μετατραπεί ως αξία προϊόντος κέρδους και δη στην καζίνο-οικονομία των τραπεζιτών. Φυσικά κατοχυρώνεται από το ελληνικό Σύνταγμα η κατοικία στον Έλληνα πολίτη αλλά ποιος δίνει σημασία σ’ αυτό, τώρα πια;
Πλέον, οι κατοικίες των Ελλήνων θα μετατραπούν σε ομόλογα και θα παίζονται στη δευτερογενή Αγορά που θα δημιουργηθεί για τα κόκκινα δάνεια όλων των ευρωπαϊκών χωρών που ανήκουν στην ευρωζώνη, εξ ου κι ξαφνική σπουδή της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κι της εκπροσώπου της Ντανιέλ Νουί, όπου ζητάει μετ’ επιτάσεως την μείωση των «κόκκινων δανείων» στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης. Τώρα γίνεται αντιληπτό το ότι πάσα θυσία στο Ευρώ μ’ ένα στόμα που λένε όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα δεν αναφέρονται κάπου αλλού παρά στον μέσο Έλληνα πολίτη που από ιδιοκτήτης μπορεί άμεσα να μετατραπεί σε επαίτης ζητιάνος εν μία νυκτί κι ως αμνός προσφέρεται επί σφαγή στον βωμό του κέρδους των Τραπεζιτών.
Ως επίλογο θα κλείσω με τον Άγγλο φιλόσοφο Τζον Λώκ στο πιο διάσημο βιβλίο του στη «Δεύτερη πραγματεία περί κυβερνήσεως», καθώς οι σημερινοί που ‘χουν το πολιτικό πρόσημο της δεξιάς τον αγνοούν (στη καλή περίπτωση) και οι άλλοι με το πολιτικό πρόσημο της αριστεράς πλέον είναι ενταγμένοι στο σημερινό πολιτικό κι οικονομικό σύστημα καθώς μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσσιαλιστικού κόσμου αποκόπηκαν όπως τα κλαδιά από ένα δέντρο που ‘χασε τις ρίζες του κι μπολιάστηκαν στο άλλο τότε ζωντανό δέντρο του δυτικού κόσμου όπου απεμπόλησαν το πολιτικό υποκείμενο τους και μετατράπηκαν σε δικαιωματιστές και οικολόγους, εξ ου και πλέον δεν τους ξεχωρίζει ούτε η πιο ισχνή γραμμή διάκρισης μεταξύ αυτών των δύο. Κι όπως έγραψε κάποτε ο πατέρας του φιλελευθερισμού: «Οι νόμοι που αναφέρθηκαν ως τώρα (δηλαδή οι νόμοι της φύσης) δεσμεύουν τους ανθρώπους, έστω και αν δεν διαθέτουν οποιαδήποτε μόνιμη σχέση, καμιά επίσημη συμφωνία μεταξύ τους ως προς τη συμπεριφορά τους, επειδή δεν επαρκούμε από μονοί μας για να παράσχουμε στους εαυτούς μας την επαρκή παρακαταθήκη των αγαθών που είναι αναγκαία για τη ζωή όπως φυσικά την επιθυμούμε, μια ζωή δηλαδή κατάλληλη για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου· για να καλύψουμε συνεπώς τις ελλείψεις και ατέλειες μας, που ανακύπτουν από τη μοναχική και απομονωμένη ζωή, αισθανόμαστε τη φυσική ώθηση ν’ αναζητήσουμε την κοινωνία και τη συντροφιά των άλλων. Αυτή ήταν η αιτία της αρχικής συνένωσης των ανθρώπων σε πολιτικές κοινωνίες.», «Συνεπώς έναν κλέφτη, τον οποίο δεν μπορώ να βλάψω παρά προσφεύγοντας στον νόμο, εάν έχει κλέψει όλη μου την περιουσία, μπορώ να τον φονεύσω τη στιγμή που δοκιμάζει να με ληστέψει παίρνοντας μου μόνο το άλογο ή το επανωφόρι μου· επειδή ο νόμος, που θεσπίστηκε για να εξασφαλίσει την επιβίωση μου, όταν δεν μπορεί να παρεμβληθεί για να διαφυλάξει από άμεση απειλή βίας τη ζωή μου, που η απώλεια της είναι ανεπανόρθωτη, μου επιτρέπει την αυτοάμυνα και το δικαίωμα του πολέμου, την ελευθερία να φονεύσω τον επιτιθέμενο, διότι ο επιτιθέμενος δεν αφήνει περιθώρια χρόνου για να προσφύγουμε στον κοινό δικαστή μας ούτε στην ετυμηγορία του νόμου για αποκατάσταση της βλάβης, σε περίπτωση που αυτή θα ήταν ανεπανόρθωτη. Η έλλειψη ενός κοινού εξουσιοδοτημένου δικαστή θέτει όλους τους ανθρώπους στη φυσική κατάσταση· η χρήση άνομης βίας εναντίον ενός ανθρώπου δημιουργεί την κατάσταση πολέμου και εκεί όπου υπάρχει και εκεί που δεν υπάρχει κοινός δικαστής.», «Επειδή όμως η κυβέρνηση, όπως έχω δείξει προηγουμένως, σε όποιου τα χέρια κι αν ανατίθεται, παραχωρείται υπό τον όρο και προς τον σκοπό της διαφύλαξης της ιδιοκτησίας, ο ηγεμόνας ή η σύγκλητος, ανεξάρτητα από την εξουσία τους να νομοθετούν για τη ρύθμιση των σχέσεων ιδιοκτησίας μεταξύ των υπηκόων, δεν μπορούν ποτέ να ιδιοποιηθούν το όλο ή μέρος της ιδιοκτησίας των υπηκόων χωρίς τη συγκατάθεση τους. Διότι αυτό θα σήμαινε κατ’ ουσίαν την πλήρη αφαίρεση της ιδιοκτησίας των υπηκόων. […]», «Διότι αν οποιοσδήποτε διεκδικεί την εξουσία να επιβάλλει και να συλλέγει φόρους από τον λαό αυτεπάγγελτα, χωρίς τη συγκατάθεση του λαού, με την ενέργεια αυτή παραβιάζει τον θεμελιώδη νόμο της ιδιοκτησίας και ανατρέπει τον σκοπό της κυβερνήσεως. Διότι τι είδους ιδιοκτησία διαθέτει αν κάποιος άλλος έχει δικαίωμα να την πάρει όποτε του αρέσει;». Εν ολίγοις, ο Λώκ αναγνωρίζει το καθεστώς που προστατεύει την ατομική ιδιοκτησία ως αρχή του κι αν παραβιαστεί αυτή ακόμη κι αν είναι μέσω του νομικού δικαίου, εν τούτοις ο άμεσα θιγμένος οφείλει τότε να στραφεί στο φυσικό δίκαιο καθώς καταλήγει στη πρωτόγονη φυσική κατάσταση του ανθρώπου. Αντί του Λώκ θα μπορούσα να αναφέρω και τον Ρήγα Φεραίο όπου στα Δίκαια του ανθρώπου, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Αυτά τα φυσικά δίκαια είναι: πρώτον το να είμαστε όλοι ίσοι και όχι ο ένας ανώτερος από τον άλλο˙ δεύτερο να είμαστε ελεύθεροι, και όχι ο ένας σκλάβος του άλλου˙ τρίτο να είμαστε σίγουροι στη ζωή μας και κανένας να μη μπορεί να μας την πάρει άδικα και κατά τη φαντασία του˙ και τέταρτον την περιουσία που κατέχουμε κανένας να μη μπορεί να μας την αγγίξει, αλλά να είναι δική μας και των κληρονόμων μας.»

Advertisements
This entry was posted in ΠΟΛΙΤΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε! Σχόλια στα σκουπίδια των greeklish διαγράφονται άμεσα.

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s